35.000+ passagerer hjulpet
Hvorfor vælge os

Hvorfor vælge Dansk Rejsehjælp til at inddrive din flykompensation?

Hos Dansk Rejsehjælp er vi eksperter i passagerrettigheder for forsinkede og aflyste fly. Vi er en statsautoriseret inkassovirksomhed, og dermed autoriseret til at inddrive kompensation og refusion på vegne af vores kunder. 

Denne statsautorisation samt vores store erfaring med mere end 35.000 kunder betyder, at vi har alle de fornødne værktøjer til at inddrive økonomisk kompensation for forsinkede eller aflyste fly. Derfor kan du være sikker på, at du altid får dygtige og erfarne medarbejdere med på holdet, når du opretter en sag hos Dansk Rejsehjælp. 

Siden vores start for mange år siden, har vi kæmpet for vores kunders ret til kompensation, og vi har set alle de dårlige undskyldninger, som det transporterende flyselskab kan finde på at skrive. Vi er eksperter i at vide, hvornår du kan få økonomisk kompensation for et aflyst fly, såfremt forsinkelsen til dit endelige rejsemål overstiger 3 timer.

Du kan derfor med ro i sindet lade os hos Dansk Rejsehjælp tage hånd om dine rettigheder som flypassager, og stole på, at vi gør alt for at indhente din berettigede kompensation. Klik på dette link for at oprette din sag: danskrejsehjaelp.dk

Altid dansk og personlig service

Dansk Rejsehjælp er et dansk firma, som har hovedsæde i København. Vi har danske ansatte, hvis job udelukkende er at hjælpe dig mest muligt med din ret til kompensation for forsinkede eller aflyste fly. 

Telefon: Vi tilbyder altid kompetent dansk kundeservice alle hverdage fra klokken 10-17. Vores dygtige medarbejdere Lasse og Freja sidder klar til at besvare alle spørgsmål som du måtte sidde med som kunde. Nogle gange kræver det en sag, at man for den gennemgået med en ekspert. Dette sikrer både, at du som kunde forstår din berettigelse, men også at du altid får det maksimale ud af vores service, da vi kender alle facetter i sagen.  

Livechat: Derudover kan du også komme i kontakt med vores dygtige medarbejdere via vores livechat. Her sidder vi nemlig også klar på tasterne, hvis du har nogle spørgsmål, som du har behov for at få besvaret. Vi er minimum online på vores livechat 10-17 alle hverdage. Ofte er vi til at træffe udover disse tider. 

Socialemedier: Vi ved at mange af vores kunder flittigt benytter sig at Facebook og Instagram til at komme i kontakt med virksomheder, og derfor er vi naturligvis også klar derinde. Der er ikke en fast åbningstid på Facebook og Instagram, men vi besvarer altid så hurtigt som vi kan. Ofte indenfor 24 timer.  

Ring til 6913 6906 eller skriv til kundeservice@danskrejsehjaelp.dk i dag, så glæder Lasse og Freja sig til at hjælpe dig. 
Altid dansk og personlig service

Bedste på Trustpilot

Der er nok flere årsager til, at Dansk Rejsehjælp har den højeste rating på Trustpilot i hele branchen, men vi tror i særdeleshed, at dette skyldes vores altid danske service, vores gennemsigtighed ift. pris og vilje til at gå det ekstra skridt for vores kunder. 

Hos Dansk Rejsehjælp tager vi dit sag så langt det er påkrævet, for at kunne inddrive dine penge. Så længe vi mener, der er en berettigelse, så vil vi håndhæve denne ret. Skulle flyselskabet nægte at udbetale pengene agter vi at tage flyselskabet i retten, med henblik på at få pengene udbetalt. Vi har allerede ført mange tusinde retssager, og over 98% af dem er vundet. 

Det er vigtigt for os at tydeliggøre, at denne proces ikke kræver noget fra dig. Vi skal blot bruge en kopi af dine flybilletter eller bookingbekræftelse. Du skal hverken foretage dig noget i forbindelse med den udenretlige behandlingen eller hvis sagen skal anlægges for retten. 

Vi påtager os ligeledes alle økonomiske omkostninger i forbindelse med en sag, der skal anlægges ved retten. Du skal derfor heller ikke have penge op af lommen i denne forbindelse. De udlæg bliver 100% afholdt af os, også selvom retssagen imod al forventning skulle tabes. 

Bedste på Trustpilot

Danmarks billigste

Vores salær er et fastsat beløb, svarende til 30% af det vi inddriver i flykompensation eller refusion. Prisen fastsættes og specificeres altid på forhånd. Vi skal dog kun have dette salær, hvis vi faktisk henter nogle penge hjem til dig. Hvis ikke du får penge tilbage for dit forsinkede eller aflyste fly, så arbejder vi gratis. Dette gælder naturligvis også, hvis dit fly er blevet overbooket, eller hvis du er blevet nægtet boarding.

Prisgaranti: Vi anser os selv, som værende de bedste på markedet i alle aspekter, og dette inkluderer også prisen på vores service. Selvom om vi i forvejen har et af markedets billigste salærer, tilbyder vi stadig prisgaranti, hvis du kan finde et billigere salær et andet sted. Her matcher vi prisen på dette salær. 

Hos Dansk Rejsehjælp får vi kun betaling for vores arbejde, hvis du får den retmæssige kompensation udbetalt, og derfor har vi altid de samme interesser som vores kunder.

No-Win, No-Fee: Det er vigtigt for os, at vores kunder kan føle sig trygge igennem hele processen, når de opretter en sag hos os. Det er blandt andet derfor vi tilbyder en "No-Win-No-Fee" service, som meget enkelt betyder, at vi udelukkende skal have betaling for vores arbejde, hvis det lykkes os at indhente økonomisk kompensation til vores kunder. I de tilfælde, hvor det imod forventning ikke skulle lykkedes os at indhente din berettigelse, er vores service gratis. 

Ingen penge til dig, betyder ingen penge til os. Vi vinder 98% af vores sager i retten, og derfor er dette løfte muligt. 

Danmarks billigste