Læs hvorfor du bør vælge Dansk Rejsehjælp
Hvorfor vælge Dansk Rejsehjælp til at inddrive din flykompensation?
Hos Dansk Rejsehjælp er vi eksperter i passagerrettigheder for forsinkede og aflyste fly. Vi er en statsautoriseret inkassovirksomhed, og dermed autoriseret til at inddrive kompensation og refusion på vegne af vores kunder.
Et erfarent inkassobureau med 5 stjerner
Statsautoriseret inkassovirksomhed: Denne statsautorisation samt vores store erfaring med mere end 40.000 kunder betyder, at vi har alle de fornødne værktøjer til at inddrive økonomisk kompensation for forsinkede eller aflyste fly. Derfor kan du være sikker på, at du altid får dygtige og erfarne medarbejdere med på holdet, når du opretter en sag hos Dansk Rejsehjælp.
Mange års erfaring: Siden vores start for mange år siden, har vi kæmpet for vores kunders ret til kompensation, og vi har set alle de dårlige undskyldninger, som det transporterende flyselskab kan finde på at skrive. Vi er eksperter i at vide, hvornår du kan få økonomisk kompensation for et aflyst fly, såfremt forsinkelsen til dit endelige rejsemål overstiger 3 timer.
Du kan derfor med ro i sindet lade os hos Dansk Rejsehjælp tage hånd om dine rettigheder som flypassager, og stole på, at vi gør alt for at indhente din berettigede kompensation. Klik på dette link for at oprette din sag: danskrejsehjaelp.dk
Op til 4500 kr. i flykompensation!
Forsinket, aflyst eller overbooket? Ansøg om penge i dag!
Vi har den bedste score på Trustpilot
Danmark bedste rating: Der er nok flere årsager til, at Dansk Rejsehjælp har den højeste rating på Trustpilot i hele branchen, men vi tror i særdeleshed, at dette skyldes vores altid danske service, vores gennemsigtighed ift. pris og vilje til at gå det ekstra skridt for vores kunder.
98% succesrate: Hos Dansk Rejsehjælp tager vi dit sag så langt det er påkrævet, for at kunne inddrive dine penge. Så længe vi mener, der er en berettigelse, så vil vi håndhæve denne ret. Skulle flyselskabet nægte at udbetale pengene agter vi at tage flyselskabet i retten, med henblik på at få pengene udbetalt. Vi har allerede ført mange tusinde retssager, og over 98% af dem er vundet.
98% succesrate: Hos Dansk Rejsehjælp tager vi dit sag så langt det er påkrævet, for at kunne inddrive dine penge. Så længe vi mener, der er en berettigelse, så vil vi håndhæve denne ret. Skulle flyselskabet nægte at udbetale pengene agter vi at tage flyselskabet i retten, med henblik på at få pengene udbetalt. Vi har allerede ført mange tusinde retssager, og over 98% af dem er vundet.
Vi gør alt arbejdet: Det er vigtigt for os at tydeliggøre, at denne proces ikke kræver noget fra dig. Vi skal blot bruge en kopi af dine flybilletter eller bookingbekræftelse. Du skal hverken foretage dig noget i forbindelse med den udenretlige behandlingen eller hvis sagen skal anlægges for retten.
Ingen økonomisk risiko: Vi påtager os ligeledes alle økonomiske omkostninger i forbindelse med en sag, der skal anlægges ved retten. Du skal derfor heller ikke have penge op af lommen i denne forbindelse. De udlæg bliver 100% afholdt af os, også selvom retssagen imod al forventning skulle tabes.
Gennemsigtig og lav pris med garanti
Vores salær er et fastsat beløb, som man nemt kan gennemskue via vores betingelser. Vores pris er blandt de billigste på markedet. Vi skal dog kun have dette salær, hvis vi faktisk henter nogle penge hjem til dig. Hvis ikke du får penge tilbage for dit forsinkede eller aflyste fly, så arbejder vi gratis. Dette gælder naturligvis også, hvis dit fly er blevet overbooket, eller hvis du er blevet nægtet boarding.
Prisgaranti: Vi anser os selv, som værende de bedste på markedet i alle aspekter. For at sikre dette, så tilbyder vi en prisgaranti. Hvis du kan finde et billigere salær et andet sted. Her matcher vi prisen på dette salær. Du kan læse mere omkring vores prisgaranti i vores betingelser.
Prisgaranti: Vi anser os selv, som værende de bedste på markedet i alle aspekter. For at sikre dette, så tilbyder vi en prisgaranti. Hvis du kan finde et billigere salær et andet sted. Her matcher vi prisen på dette salær. Du kan læse mere omkring vores prisgaranti i vores betingelser.
Hos Dansk Rejsehjælp får vi kun betaling for vores arbejde, hvis du får den retmæssige kompensation udbetalt, og derfor har vi altid de samme interesser som vores kunder.
No-Win, No-Fee: Det er vigtigt for os, at vores kunder kan føle sig trygge igennem hele processen, når de opretter en sag hos os. Det er blandt andet derfor vi tilbyder en "No-Win-No-Fee" service, som meget enkelt betyder, at vi udelukkende skal have betaling for vores arbejde, hvis det lykkes os at indhente økonomisk kompensation til vores kunder. I de tilfælde, hvor det imod forventning ikke skulle lykkedes os at indhente din berettigelse, er vores service gratis.
Ingen penge til dig, betyder ingen penge til os. Vi vinder 98% af vores sager i retten, og derfor er dette løfte muligt.
Ofte stillede spørgsmål
Vi besvarer her de ofte stillede spørgsmål, som vores kunder har til Dansk Rejsehjælp
Man kan i Danmark søge kompensation 3 år tilbage i tiden.
Det korte svar er nej. Når først vi har de nødvendige oplysninger som flybilletter, kvitteringer og lign. så tager vi sagen derfra.
Dansk Rejsehjælp har en succesrate på over 99% i retten. Derfor kan du vide dig sikker i vores evner til at inddrive kompensation og refusion.