Hvorfor vælge os
Hvorfor skal du vælge Dansk Rejsehjælp til at inddrive din flykompensation eller til at få refunderet billetprisen?
Hos Dansk Rejsehjælp er vi eksperter i passagerrettigheder for forsinkede og aflyste fly. Vi er en statsautoriseret inkassovirksomhed, og dermed autoriseret til at inddrive kompensation og refusion på vegne af vores kunder.
Denne statsautorisation samt vores store erfaring med mere end 25.000 kunder betyder, at vi har alle de fornødne værktøjer til at inddrive økonomisk kompensation for forsinkede eller aflyste fly. Derfor kan du være sikker på, at du altid får dygtige og erfarne medarbejdere med på holdet, når du opretter en sag hos Dansk Rejsehjælp.
Siden vores start for mange år siden, har vi kæmpet for vores kunders ret til kompensation, og vi har set alle de dårlige undskyldninger, som det transporterende flyselskab kan finde på at skrive. Vi er eksperter i at vide, hvornår du kan få økonomisk kompensation for et aflyst fly, såfremt forsinkelsen til dit endelige rejsemål overstiger 3 timer.
Du kan derfor med ro i sindet lade os hos Dansk Rejsehjælp tage hånd om dine rettigheder som flypassager, og stole på, at vi gør alt for at indhente din berettigede kompensation. Klik på dette link for at oprette din sag: danskrejsehjaelp.dk
Vi har Danmarks billigste salær med Dansk Rejsehjælps prisgaranti
Vi anser os selv, som værende de bedste på markedet i alle aspekter, og dette inkluderer også prisen på vores service. Selvom om vi i forvejen har et af markedets billigste salærer, tilbyder vi stadig prisgaranti, hvis du kan finde et billigere salær et andet sted. Her matcher vi prisen på dette salær.
Vores salær er et fastsat beløb, svarende til 30% af det vi inddriver i flykompensation eller refusion. Prisen fastsættes og specificeres altid på forhånd. Vi skal dog kun have dette salær, hvis vi faktisk henter nogle penge hjem til dig. Hvis ikke du får penge tilbage for dit forsinkede eller aflyste fly, så arbejder vi gratis. Dette gælder naturligvis også, hvis dit fly er blevet overbooket, eller hvis du er blevet nægtet boarding.
Hos Dansk Rejsehjælp får vi kun betaling for vores arbejde, hvis du får den retmæssige kompensation udbetalt, og derfor har vi altid de samme interesser som vores kunder. Disse er:
- - Mest muligt inddrevet økonomisk kompensation eller refusion
- - Hurtigt behandlingstid
- - Nem proces for alle
Ingen økonomisk risiko for vores kunder: "No-Win-No-Fee" garanti
Det er vigtigt for os, at vores kunder kan føle sig trygge igennem hele processen, når de opretter en sag hos os. Det er blandt andet derfor vi tilbyder en "No-Win-No-Fee" service, som meget enkelt betyder, at vi udelukkende skal have betaling for vores arbejde, hvis det lykkes os at indhente økonomisk kompensation til vores kunder. I de tilfælde, hvor det imod forventning ikke skulle lykkedes os at indhente din berettigelse, er vores service gratis.
Vi kan hjælpe med alle typer krav, så har du oplevet et af følgende, kan du med fordel kontakte os i dag:
- - Aflyst fly pga. Covid 19 hvor du ikke har fået dine penge tilbage for flybilletten
- - Aflyst fly som gjorde, at du kom mere end 3 timer forsinket til din endelige destination.
- - Forsinket fly som gjorde, at du ankom mere end 3 timer til din endelige destination.
- - Nægtet boarding pga årsager, som dit flyselskab var skyld i.
- - Overbooket fly hvor du ikke fik lov at komme ombord pga. for mange solgte billetter
Der kan være mange årsager til hvorfor dit fly ikke kan opretholde den planlagte afgang. Vi vil gerne modtage sager, hvor flyselskabet afviser sager pga. tekniske problemer, usædvanlige omstændigheder, dårligt vejr, tidligere forsinket fly, helbredsmæssige årsager hos flypersonalet mv. Vi tjekker alle sager gratis. Klik her og tjek din berettigelse i dag: www.danskrejsehjaelp.dk
Så længe der er penge at hente, slipper vi aldrig en sag!
Hos Dansk Rejsehjælp tager vi dit sag så langt det er påkrævet, for at kunne inddrive dine penge. Så længe vi mener, der er en berettigelse, så vil vi håndhæve denne ret. Skulle flyselskabet nægte at udbetale pengene agter vi at tage flyselskabet i retten, med henblik på at få pengene udbetalt.
Det er vigtigt for os at tydeliggøre, at denne proces ikke kræver noget fra dig. Vi skal blot bruge en kopi af dine flybilletter eller bookingbekræftelse. Du skal hverken foretage dig noget i forbindelse med den udenretlige behandlingen eller hvis sagen skal anlægges for retten.
Vi påtager os ligeledes alle økonomiske omkostninger i forbindelse med en sag, der skal anlægges ved retten. Du skal derfor heller ikke have penge op af lommen i denne forbindelse. De udlæg bliver 100% afholdt af os, også selvom retssagen imod al forventning skulle tabes.
Altid dansk kundeservice på telefonen, via e-mail eller vores livechat.
Dansk Rejsehjælp er det dansk firma, som har hovedsæde i København. Vi har danske ansatte, hvis job udelukkende er, at hjælpe dig mest muligt med din ret til kompensation for forsinkede eller aflyste fly.