Om os

Hvem er Dansk Rejsehjælp?

Dansk Rejsehjælp (vores juridiske navn er Travel Help Aps) er et 100% danskejet virksomhed med hovedsæde i København. Vores team har flere års erfaring med inddrivelse af flykompensation og refundering af aflyste flybilletter, og vi er stolte af at kunne kalde os eksperter på området. Tvisten omkring passagerrettigheder og økonomisk kompensation for forsinkede eller aflyste fly er meget omfattende, og det kan være svært for den private rejsende at orientere sig i sin ret til kompensation.

Vi forstår ligeledes, at det kan være skræmmende for vores kunder, at tage kampen op alene med de store flyselskaber. Derfor hjælper vi til dagligt rejsende med at opretholde sine rettigheder, og er din inddrivelsesekspert ekspert når du oplever et aflyst fly eller forsinket fly. 

Vi har siden 2017 med stolthed hjulpet mere end 15.000 med at inddrive deres retmæssige kompensation og refundering. Vi er et team på 12 mennesker i Dansk Rejsehjælp, som hver dag kæmper for at opretholde flypassagerenes rettigheder, og forbedre kundeoplevelsen for vores kunder. Dette kan ses på vores Trustpilot score og flotte anmeldelser.

Er du kommet mere end 3 timer forsinket til dit endelige rejsemål, så kontakt os i dag og få hjælpe til at inddrive den berettigede kompensation: www.danskrejsehjaelp.dk.


Vores mission 

Hos Dansk Rejsehjælp er vores største mission, at sikre flypassagers rettigheder i det europæisk luftrum. Vi mener ikke, at flyselskabernes falske svar bør stå imellem vores kunder og deres flykompensation. Derfor vil vi udligne magtbalancen og gøre det nemt og bekvemt for vores kunder, når flyselskabet afviser deres krav på flykompensation eller tilbagebetalingen af deres flybillet. 

Derfor tilbyder vi en nem og sikker måde at få kompensation for dine forsinkede og aflyste fly, samt nægtede ombordstigninger. Hos Dansk Rejsehjælp ønsker vi at hjælpe de rejsende, som ikke selv er eksperter på området for flykompensation og refundering, og dermed gøre vores for at sikre, at rejsendes rettigheder i europæisk luftrum bliver overholdt. 

Vi hjælper dig med hele processen og sørger for, at flyselskabet ikke afviser dine rettigheder til kompensation eller refundering, hvor der faktisk er en berettigelse. 


Vores kunders tilfredsheds er vores største prioritet!

Hos Dansk Rejsehjælp anser vi vores kunders oplevelse ved vores service som vores vigtigste prioritet. Vi arbejder hver dag på at forbedre alle aspekter af vores service, og selvom vi stadig kan forbedre os på mange punkter, er vi stolte af den service, som vi leverer. Kigger man på vores kundetilfredshed, må vi gøre noget rigtigt.

Nedenfor ses et lille uddrag, af vores mange kundeanmeldelser:


Virkelig nemt!

"Virkelig nemt! Jeg havde næsten opgivet besværet med at få pengene tilbage, indtil at jeg fandt denne service. Utrolig tilfreds med processen." - Jakob


Tusind tak for hjælpen!

"Tusind tak for hjælpen! Dansk Rejsehjælp hjalp mig med at få mine penge igen efter flere måneder, hvor flyselskabet ikke havde svaret mig. God service og venligst personale" - Philip


Effektiv indsats

"Effektiv indsats, som gav os alle pengene fra flybilletterne tilbage" - Birger


Effektiv og særdeles god service

"Jeg havde i et helt aar forsøgt at faa en flyrejse med Ryanair refunderet, efter at Ryanair havde annuleret flyet pga. Corona. Men Ryanair ignorerede alle henvendelser, eller tilbød en voucher.

Jeg kontaktede Dansk Rejsehjælp, og i løbet af faa uger fik de refunderet hele beløbet til mig. De holdt mig informeret hele tiden under forløbet. Saa helt klart 5 stjerner til dem!" - Anne

Jacob
Jacob
Stifter og medejer
Frederik
Frederik
Stifter og medejer
Andreas
Andreas
Sagsbehandler
Søren
Søren
Bestyrelsesmedlem
Rina
Rina
Salg og kundebehandling
Victor
Victor
Salg og kundebehandling
Sofie
Sofie
Sags- og kundebehandling
Gudrun
Gudrun
Sags- og kundebehandling
Malte
Malte
Salg og kundebehandling
Nanna
Nanna
Kundeservice
Lone
Lone
Administration og regnskab
Lasse
Lasse
Salg og kundebehandling