Derfor er Dansk Rejsehjælp de rigtige for dig
Hvem er Dansk Rejsehjælp
Den bedste Trustpilot score på hele markedet beviser, at Dansk Rejsehjælp møder deres kunder i øjenhøjde og kan løse selv den mest komplicerede sag.
På denne side
Om virksomheden Dansk Rejsehjælp
Dansk Rejsehjælp (vores juridiske navn er Travel Help Aps) er et 100% danskejet virksomhed med hovedsæde i København. Vores team har flere års erfaring med inddrivelse af flykompensation og refundering af aflyste flybilletter, og vi er stolte af at kunne kalde os eksperter på området. Tvisten omkring passagerrettigheder og økonomisk kompensation for forsinkede eller aflyste fly er meget omfattende, og det kan være svært for den private rejsende at orientere sig i sin ret til kompensation.
Vi forstår ligeledes, at det kan være skræmmende for vores kunder, at tage kampen op alene med de store flyselskaber. Derfor hjælper vi til dagligt rejsende med at opretholde sine rettigheder, og er din ekspert når du oplever et aflyst fly eller forsinket fly.
Vi har med stolthed hjulpet mere end 40.000 passagerer med at inddrive deres retmæssige kompensation og refundering. I Dansk Rejsehjælp er vi et team på 16 mennesker i, som hver dag kæmper for at opretholde flypassagerenes rettigheder, og forbedre kundeoplevelsen for vores kunder. Dette kan ses på vores Trustpilot score og flotte anmeldelser.
Er du kommet mere end 3 timer forsinket til dit endelige rejsemål, så kontakt os i dag og få hjælpe til at inddrive den berettigede kompensation: www.danskrejsehjaelp.dk.
Vi forstår ligeledes, at det kan være skræmmende for vores kunder, at tage kampen op alene med de store flyselskaber. Derfor hjælper vi til dagligt rejsende med at opretholde sine rettigheder, og er din ekspert når du oplever et aflyst fly eller forsinket fly.
Vi har med stolthed hjulpet mere end 40.000 passagerer med at inddrive deres retmæssige kompensation og refundering. I Dansk Rejsehjælp er vi et team på 16 mennesker i, som hver dag kæmper for at opretholde flypassagerenes rettigheder, og forbedre kundeoplevelsen for vores kunder. Dette kan ses på vores Trustpilot score og flotte anmeldelser.
Er du kommet mere end 3 timer forsinket til dit endelige rejsemål, så kontakt os i dag og få hjælpe til at inddrive den berettigede kompensation: www.danskrejsehjaelp.dk.
Dansk Rejsehjælps mission
Hos Dansk Rejsehjælp er vores største mission, at sikre flypassagers rettigheder i det europæisk luftrum. Vi mener ikke, at flyselskabernes falske svar bør stå imellem vores kunder og deres flykompensation. Derfor vil vi udligne magtbalancen og gøre det nemt og bekvemt for vores kunder, når flyselskabet afviser deres krav på flykompensation eller tilbagebetalingen af deres flybillet.
Derfor tilbyder vi en nem og sikker måde at få kompensation for dine forsinkede og aflyste fly, samt nægtede ombordstigninger. Hos Dansk Rejsehjælp ønsker vi at hjælpe de rejsende, som ikke selv er eksperter på området for flykompensation og refundering, og dermed gøre vores for at sikre, at rejsendes rettigheder i europæisk luftrum bliver overholdt.
Vi hjælper dig med hele processen og sørger for, at flyselskabet ikke afviser dine rettigheder til kompensation eller refundering, hvor der faktisk er en berettigelse.
Derfor tilbyder vi en nem og sikker måde at få kompensation for dine forsinkede og aflyste fly, samt nægtede ombordstigninger. Hos Dansk Rejsehjælp ønsker vi at hjælpe de rejsende, som ikke selv er eksperter på området for flykompensation og refundering, og dermed gøre vores for at sikre, at rejsendes rettigheder i europæisk luftrum bliver overholdt.
Vi hjælper dig med hele processen og sørger for, at flyselskabet ikke afviser dine rettigheder til kompensation eller refundering, hvor der faktisk er en berettigelse.
Kundetilfredshed som største prioritet
Hos Dansk Rejsehjælp anser vi vores kunders oplevelse ved vores service som vores vigtigste prioritet. Vi arbejder hver dag på at forbedre alle aspekter af vores service, og selvom vi stadig kan forbedre os på mange punkter, er vi stolte af den service, som vi leverer. Kigger man på vores kundetilfredshed, må vi gøre noget rigtigt.
Jacob
Direktør
Frederik
Direktør
Andreas
Leder af sagsbehandling
Jes
Jurist - DanCollect
Jonas
Stud.Ba.Jur
Arina
Stud. Jur.
Alberte
Sags- og kundebehandling
Lasse
Senior salg og kundebehandler
Victor
Salg og kundebehandling
Emilie
Sagsbehandler
Freja
Sagsbehandler
Phillip
Salg og kundebehandling
Lone
Administration og regnskab
Clara
Sags- og kundebehandling
Nanna
Kundeservice
Anna Sophia
Stud. Jur.
Luna
Stud. Jur.
August
Stud. Jur.
Halla
Sags- og kundebehandling